inside your brain

oleh kerana banyak pertanyaan mengenai frekuensi dan gelombang otak, aku pautkan beberapa video klip yang mudah-mudahan dapat memberi pemahaman ringkas.. ada banyak perkara yang menarik mengenai neuroscience dan quantum physics tentang bagaimana 'hardware' (otak) anda melakukan tugasnya..

sangat menarik mengetahui bahawa semua ingatan anda hanya disimpan dalam bentuk caj 'emosi' dan anda dapat mengenali sesuatu melalui pancaindera anda hanya dengan cara otak anda mengaitkan caj-caj 'emosi' tersebut.. dan betapa pula caj-caj 'emosi' ini sebenarnya boleh dipancarkan keluar dari otak anda (yg boleh mewujudkan fenomena telepati, dsb.) melalui gelombang-gelombang otak (yang biasa disebut aura)..

sains boleh membuktikan perkara-perkara ini, namun otak anda masih sebuah misteri..

jika anda berminat untuk mengetahuinya secara ilmiah, nikmatilah video klip berikut..





video di atas menggambarkan apa yang berlaku dalam otak anda apabila anda mengalami sesuatu emosi





video di atas menjelaskan pola gelombang otak manusia..





video di atas adalah contoh hasil EEG seorang yang stress dan melakukan self-hypnosis untuk mengatasinya lalu kembali sedar dalam keadaan tenang..





video di atas menunjukkan hasil EEG ketika seorang melakukan meditasi..





video di atas adalah cuplikan yang di edit dari video 'secret' menerangkan bahawa setiap fikiran anda itu mempunyai frekuensi tersendiri yang dipancarkan keluar dari otak anda..

About this entry

 

About me | Author Contact | Powered By Blogspot | © Copyright  2008