mdc inbox: thank you

emel 9:
thank you
b****b***
05hb Mac 2005, 12:45:04 tghari

############ Mesej asal #############

just want to say thank you..

--------------
FEAR can hold you prisoner, HOPE can set you free

############ Mesej asal #############

aku yg patutnya berterimakasih kerna ko ingatkan aku supaya tidak terbabas.. sabar ek.. biasanya kalo Tuhan duga kita dgn dugaan yg besar maknanya Dia nak sediakan kita untuk nikmat yg lebih besar.. Amin..

############ Mesej asal #############

takla. aku yang patut say thank you. betul kau cakap...aku rasa sejak aku ada problem besar ni, hati aku sebenarnya menjadi cukup tenang dan aku lebih dekat pada Allah biarpun aku kerja tak tentu masa (kerja dalam bilik bedah ni selalu missed solat..astaghfirullah...)tapi sekarang ni aku akan cari alasan utk dapatkan orang cover aku supya aku bleh jumpa Allah biarpun sekejap...

kesabaran mungkin sudah hampir surut, tapi aku hold on to myfaith...yang aku rasa aku ada sekarang ni cuma kekuatan...kekuatan untuk menahan dan menghadapi hari2 yang sudah hampir aku lalui keseorangan..

thanks sop!munger untuk kau tapi kaler merah.

About this entry

 

About me | Author Contact | Powered By Blogspot | © Copyright  2008