mdc inbox: terima kasih daun keladi

emel 8:
terima kasih daun keladi
s****m****
07hb Mac 2005, 4:06:24 ptg

############ Mesej asal #############

semut nak ucapkan terima kasih yang tak terhingga pada pak usop... sama ada sedar atau tak, isu poligami (memahami keperluan suami) dah membuka mata saya terhadap sikap salah seorang ahli mdc kat situ... dulu, saya tak 'kenal' dia... tapi dari topik tu, baru saya tahu, dia adalah duri dalam daging, gunting dalam lipatan dan api dalam sekam... depan saya, dia mengadu itu ini... belakang saya, dia 'tembak' saya balik... kecik hati sungguh rasanya... tapi jangan bimbang, saya bukan orangnya yang suka cari gaduh... biar la dia buat apa yang dia suka... cuma saya ucapkan terima kasih yang tak terhingga sebab secara tak sengaja dah mengenalkan pada saya SIAPA dia sebenarnya...

salam hormat,
s****m****...

############ Mesej asal #############

semut..
berbaik sangka lah.. pesan mak aku.. biar dia buat jgn kita yg buat.. kalo kita buat maknanya dia dgn kita takder beza.. cuma hati2 kerna perjalanan hidup ini memang byk onak dan duri.. kita usaha dan bertawakal lah pada Tuhan.. Dia Maha Penyayang dan Maha Mengetahui yg terbaik utk kita..

############ Mesej asal #############

yes... you're always right... terima kasih atas peringatan tu... semoga kita (dan pastinya ahli mdc yang lain) akan terus mendapat kebaikan dan manfaat atas apa yang sering kita perbincangkan... let by gone be by gone... terima kasih ya!...

############ Mesej asal #############

woi! i'm not always rite.. yg benar itu dari-Nya.. yg buruk itu dariku..

############ Mesej asal #############

keh keh keh keh...
ye laaaa... ye laaaa...
sekurang2nya, banyak pendapat yang bernas
especially dalam ruangan skr tu... heheheheee...

About this entry

 

About me | Author Contact | Powered By Blogspot | © Copyright  2008